Achizitie Servicii de asistență tehnică - dirigenţie de şantier investitia execuție lucrări „Garaj autospeciale din elemente de construcție ușoare și branșament electric la Det.l de Pompieri Reghin”
Denumire contract:
Servicii de asistență tehnică - dirigenţie de şantier pentru execuție lucrări aferente obiectivului
de investiții „Garaj autospeciale din elemente de construcție ușoare și branșament electric la
Detașamentul de Pompieri Reghin”
Data limita depunere oferta: 30.09.2022 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip
contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 Servicii de
supraveghere a lucrărilor
Valoare estimata:
36.094,50 RON
Descriere contract:
Inspectoratul pentru Situații de Urgenta ,,HOREA,, al jud. Mureș, intenționează sa achiziționeze
servicii de asistență tehnică - dirigenţie de şantier pentru execuție lucrări aferente obiectivului de
investiții „Garaj autospeciale din elemente de construcție ușoare și branșament electric la
Detașamentul de Pompieri Reghin”, conform cerințelor obligatorii prevăzute in documentatia
atasata prezentului anunt. Ofertanții care transmit oferta se considera ca accepta in totalitate
solicitările autorității contractante, asa cum sunt acestea detaliate in documentația atașată.
Conditii referitoare la contract:
Se va încheia un contract de prestări servicii cu respectarea clauzelor din caietul de sarcini si a
modelului de contract anexat prezentei documentații.
Conditii de participare:
Condițiile de participare precum și toate informațiile necesare se regăsesc în documentația de
atribuire atașata prezentului anunt. Ofertele vor fi transmise pe e-mail, la adresa:
achizitii@isumures.ro. Ofertele transmise după termenul stabilit sau la o altă adresă de mail
decât cea indicată, nu vor fi luate în considerare. Riscurile transmiterii ofertelor, inclusiv forța
majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic care transmite oferta respectivă.
Oferta va cuprinde: - Declaratie/informații cu privire la participarea la atribuirea contractului de
prestări servicii cu ofertă/solicitare de -Declarație privind participare independentă - Formular nr.
1 -Declaraţie privind conflictul de interese - Formular nr. 2 neîncadrarea în situaţiile prevăzute
la art. 164 din Legea nr. 98/2016 - Formular nr. 3 - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile
prevăzute la art. 165 si 167 din Legea nr. 98/2016- Formular nr. 4 - Model acord de asociere -
Formular de ofertă - Formular nr. 5 - Formular nr. 6 - Model acord de subcontractare - Formular
nr. 7 Propunerea tehnică - conform anexei nr. 1 (Lista nominală - Tabel centralizator - cu toți
specialiștii vizați a constitui echipa Prestatorului), anexei nr. 2 (Formular-cadru Propunere cadru)
din - Declarație privind documentul Anexe caiet sarcini diriginte. respectarea reglementărilor
din domeniul mediului, social și al - Declarație privind însușirea relațiilor de muncă- Formular
nr. 9 modelului de contract - Formular nr. 10 - Angajamentul ofertantului de a nu subcontracta
prestarea serviciilor ulterior începerii acestora fără acceptul autorității contractante - Formular nr.
11 - Certificat constatator emis de ONRC/ documente edificatoare care sa dovedească o forma de
înregistrare ca persoana fizica autorizata. Corespondența cu ofertanții se va desfășura exclusiv
prin e-mail.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este „prețul cel mai scăzut” . Ofertele depuse după ora de închidere nu vor
fi luate în considerare.
Informații suplimentare:
În situația în care mai multe oferte au același preț și se situează pe primul loc, autoritatea
contractantă va solicita ofertanților o nouă propunere financiară, pe adresa de e-mail a
responsabilului de achiziție, iar ofertantul a cărui nouă propunere financiară va avea prețul cel
mai scăzut va fi declarat câștigător. Sunt atașate prezentului anunț Caietul de sarcini, Anexa la
caietul de sarcini, propunere clauze contractuale și modele de formulare. În situația în care
ofertantul nu este de acord cu propunerea de clauze contractuale prezentată de autoritatea
contractantă, acesta are posibilitatea de a prezenta propuneri de modificare a clauzelor
contractuale, care pot fi în avantajul derulării contractului și, implicit, a autorității contractante.
În cazul în care oferta conține propuneri de modificare a clauzelor contractuale pe care le-a
stabilit autoritatea contractantă, care sunt în mod evident dezavantajoase pentru aceasta din urmă,
iar ofertantul, deși a fost informat cu privire la respectiva situație, nu acceptă renunțarea la
clauzele respective, atunci oferta sa va fi considerată neconformă. Vă rugăm să solicitați alte
informații la adresa de e-mail: achizitii@isumures.ro. Anunțul de publicitate va fi postat și pe
site-ul autorității contractante https://isums.igsu.ro/achizitii-publice. In cazul în care vor fi solicitări de clarificări, răspunsurile la solicitări de clarificări vor fi postate la aceeași rubrica. La aceeași rubrica vor fi postate documentele prezentului anunț in
format editabil. Autoritatea contractanta va pune la dispoziția contractantului la momentul
semnării contractului toata documentația tehnica existenta. Prezenta nu constituie un angajament
de cumpărare din partea noastră. Prezentul anunț nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o
oferta sau sa efectueze achiziția.